Livrarea coletelor
Comenzile sunt livrate în 1–6 zile lucrătoare de la confirmare. Cele plasate în weekend se procesează începând de luni. În perioadele aglomerate sau de sărbători pot apărea întârzieri, despre care clientul va fi informat.
Livrarea se efectuează prin DPD, Pallex, Memex, Sameday, DragonStar sau PTT Express.
Dacă un colet este refuzat după plata în avans, costurile de transport (dus-întors) sunt suportate de client.
Produsele livrate cu defecte trebuie raportate în scris în maximum 48 de ore. Dacă ambalajul este vizibil deteriorat, recomandăm refuzarea coletului și întocmirea unui proces-verbal cu reprezentantul curierului, însoțit de fotografii.
Returnarea produselor
Conform OUG 34/2014, consumatorii pot returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără a justifica decizia. Returul poate fi notificat telefonic la +40 766 051 531, prin formularul online (link) sau e-mail la contact@pro-era.ro (cu numele, prenumele, telefonul și produsul achiziționat).
Produsele returnate trebuie:
-
să nu fi fost utilizate;
-
să fie însoțite de ambalajul original și toate accesoriile;
-
să nu prezinte urme de uzură, lovituri, zgârieturi sau deteriorări.
Returul se face exclusiv cu opțiunea „deschidere la livrare”; coletul va fi verificat, filmat și fotografiat la recepție. Produsele care prezintă deteriorări nu vor fi acceptate.
Costurile de retur și integritatea coletului revin clientului. Recomandăm împachetarea suplimentară și alegerea unui transport adecvat (paletizat/coletizat). Returnările efectuate după expirarea termenului de 14 zile nu vor fi acceptate.
Persoane juridice
Persoanele juridice (comenzi cu CUI) nu beneficiază de dreptul legal de retur, dar pot solicita înlocuirea produsului (excluzând produsele personalizate). Produsele trebuie să fie în stare perfectă, cu toate documentele aferente.
Rambursarea sumelor
Contravaloarea produsului va fi rambursată în contul bancar al clientului în maximum 14 zile de la notificarea returului, dar nu mai devreme de recepționarea produsului. Transportul este suportat de client.
Politica de retur pentru produse din sticlă și căzi de baie
Pentru produsele din sticlă (cabine de duș, pereți și paravane), precum și pentru căzile de baie, aveți dreptul de a le returna în termen de 14 zile calendaristice de la data recepției, conform legislației în vigoare.
În cazul returnării din motive care nu țin de calitatea sau conformitatea produsului (ex: dimensiuni comandate greșit, schimbarea preferinței de nuanță, alegere nepotrivită), se va percepe o taxă de 10% din prețul produsului, reprezentând costuri de ambalare, manipulare și restocare.
Costul transportului pentru returnarea produsului va fi suportat integral de către client. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, fără urme de montaj, uzură sau deteriorări.
După recepționarea și verificarea produsului, rambursarea va fi procesată cu reținerea taxei menționate.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea în cazul în care produsul returnat nu îndeplinește condițiile specificate mai sus.